Standardy obsługi klienta

Podamy Ci przepis na sukces. Uczestnictwo w szkoleniu z zakresu obsługi klienta odkryje przed Tobą tajniki pracy z ludźmi, szczegółów na które należy zwracać uwagę i tego, jak prowadzić beauty biznes. Nasz salon działa z powodzeniem od kilku lat na bielskim rynku, cały czas się rozwijamy, poszerzamy wachlarz usług, zdobywamy nowych stałych Klientów. Teraz chcemy nasze know-how przekazać też Tobie!

Nasi Klienci

Obsługa Klienta, czyli recepta na sukces. Do standardów obsługi Klienta przykładamy najwyższa wagę. W naszym salonie podejście do naszych Gości jest na najwyższym poziomie. Pamiętamy o dobrej kawie, miłej atmosferze i uśmiechu. Uczestnikom szkolenia opowiemy o kulisach naszej pracy i zdradzimy szczegóły, dzięki którym każdy Klient będzie usatysfakcjonowany, a Ty odniesiesz beauty sukces!

Standardy Obsługi Klienta dedykowane jest wszystkim tym, którzy rozpoczynają przygodę z własnym biznesem branży beauty. To nie tylko zapoznanie uczestników z obowiązującymi standardami, ale także wskazanie obszarów szczególnie istotnych w pracy z Klientem, w tak czułej branży jaką jest kosmetologia i kosmetyka.

Szkolenia odbywają się w trybie zarówno indywidualnym, jak i grupowym. Terminy staramy się każdorazowo ustalać z uczestnikami. Szkolenie odbywają się w naszym salonie. Po ukończeniu kursu i pozytywnej ocenie, uczestnicy otrzymują stosowny certyfikat.

Zobacz również: